bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Tjohej! Det bästa som finns!: EM i fotboll!

måndag 2 juli 2012

EM i fotboll!



Jag sku ju ha kunnat blogga om de här redan då EM inleddes, men de fick vänta till efter finalen. Nu e de slut på de roliga o man får vänta igen ett par år tills nästa storturnering (om man int räknar med fotbollen i OS). Men oavsett: ett fantastiskt EM, Spanien historiska o Torres av alla skyttekung. Va kan man säga? De finns inget bättre än fotboll. EM i fotboll! Tjohej! Det bästa som fi ... ja eller VM e kanske bättre, men de e först om två år.

2 kommentarer:

  1. Säg int annat! Dessutom gick min ÅU tippning så bra att jag ångrar att jag inte satsa pengar på matcherna!

    SvaraRadera
  2. jag så att du va nästan i topp-10, själv va jag nånstans långt långt nere

    SvaraRadera